Min idag 29-åriga man och jag ska bli föräldrar!!

Nu kan jag äntligen berätta för heeeeeeela världen att det bor i bebis i min mage! Den är 13 veckor gammal och den är beräknad att komma vid nyår! Helt fantastiskt och vi är så förväntansfulla, glada, pirriga och ja... så glada helt enkelt! Vi fick se den på ultraljud i Fredags och där låg den och sprattlade och sparkade och snurrade runt, runt! Det var då som det sa 'klick' och vi riktigt fattade vad som växer där inne!
.
Så mycket som ska tänkas på just nu och så mycket som händer. Men så fort allt lugnat sig lite ska jag njuta för nu behöver jag inte jobba alls! Åh vad skönt!
.
Vem hade tro att jag någonsin skulle gifta mig och sedan bli med barn? Tja, kanske inte ens jag hade trott det och nu sitter jag här med en redan uppsvälld mage!
.
Ikväll och idag har jag haft så himla mysigt. Först var jag på stan med Kicki och åt glass i solen och ikväll har Mark och jag haft picnic och grillat och firat hans 29-årsdag nere i parken här i Solberga. Solen sken och det var så varmt. Det hoppade till och med runt en liten vild-kanin där! Drack alkoholfri champagne och låg och bara njöt på filten medan Mark grillade en 900 gram stek!!!! Den tog upp hela grillen, ha ha!
.


Kommentarer
Johan Ruda

Sjukt stort grattis till er båda, åter igen. Jag är verkligen skitglad för er skull! :D

2010-06-23 @ 00:09:49
URL: http://www.johanruda.se
Kicki (moster)

Hej Cillis. Du förstår nog vad jag tycker om detta:

Det är HELT FANTASTISKT!!!! och helt underbart att ni skall bli föräldrar Mark och du! Det finns inget underbarare och jag önskar att du kommer att må bra hela tiden och få njuta av graviditeten och tjockmagen! Hoppas du slipper migränen.

Kram till er båda!



2010-06-26 @ 13:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0