Den underbara helgen är slut men vi har i alla fall nya Bästisar....

I Fredags kom min kära syster och svåger äntligen till Stockholm och vi mötte dem på Centralstationen. Åkte hem och tog oss lite rosa bubbligt och åt varmkorv och bara myste! Som allt sedan vi flyttat till Stockholm kändes det lite overkligt. Vi bor i Sverige? Vi har egen lägenhet? Vi har familjen närmare? Jaaaaaaa! :)
'
I Lördags tog vi oss in till Söder och gick ner för Götgatan, åt pizza i Gamla Stan och hann med lite shopping vid Drottning gatan innan det var dags att ta oss till Absolut Ice Bar Stockholm där vi tog oss en isdrink i -5 grader och omringad av bara is! Tobbe och Matilda frös nästan fast så jag fick slita loss dem från isen! Efteråt hamnade vi i en pub så länge att vi fick ta indisk takeaway med oss eftersom alla restauranger hade stängt!!
'
I Söndags träffade vi pappa och Monica vid Viking Line färjeterminalen för en partyresa till Åland. Vi hade jätte-jättekul! Vi åt middag, förfestade i vår kabin som hade föööööööönster (hi hi) och partade i baren och dansade. Vi satt vid bordet bredvid Nanna Grönvall, Richard Herrey, Christer Björkman och Anneli Ryde och innan vi visste ordet av hade Monica och Mark smörat in sig hos dem och vi var deras bästa kompisar!!! Ha ha ha!! (Foton kommer, jag lovar!)
'
Dagen efter såg vi Richard Herrey i taxfree butiken och Matilda och jag fick snabbt gömma oss bakom hyllorna, för vi hade plötsligt en känsla av att inte de tyckte att vi var lika bra kompisar som vi först trott......ehhhhhhhhhh. Pinigt? Ja...hrm....lite. Vi fick i alla fall några party kort av dem och de fick höra våra livshistorier. Jag är säker på att de var väldigt glada över det..... Speciellt när jag berättade min historia för Richard Herrey hur jag stod på Sundsvalls isstadium och diggade på sarjen till deras konsert och när jag berättade för Anneli Ryde hur mycket Tobbes mamma diggar henne! Och jag tror säkert Christer Björkman tyckte det var jättekul att höra av Mark hur vi alla suttit och berättat för Mark om hans stora karriär och att han var en jättekänd 'slagerstjärna'. Ha ha ha!!
'
Tyvärr har allt roligt ett slut och igårkväll låg jag och trodde jag skulle spy hela kvällen av trötthet och kanske av lite alkoholförgiftning. Idag har jag bestämt mig för att bara äta NYTTIGT! Jag behöver en detox!
'
Saknar redan min kära familj, önskar vi var tillbaka på färjan med er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0