Farewell my beloved London!!

Vår Cheva van är packad, så full att om man öppnar dörrarna rasar nästan saker ut, varje centimeter är fullpackad.
Om en timme kör flyttlasset, ut från Chiswick High Road, genom London och ner till Dover där färjan går till Dunkirk i Frankrike. Inatt sover vi i Tyskland och snart, snart om ett par dagars resa börjar vårt nya liv i Stockholm!
Hejdå London, hejdå Primark, hejdå pubarna, hejdå till allt som du gett mig sedan 1997 under nästan hela mitt vuxna liv. London, jag kommer att sakna dig så att det gör ont men vi är så redo att börja ett nytt, steg i livet!
Hejdå mitt underbara, älskade London och hej till vårt nya liv i Stockholm!!!!!!!!


Kommentarer
Fadern

Ni är varmt välkommen hem till Sweden. Kör försiktigt och till höger.

Kramar från oss i Bosvedjan.

2010-03-06 @ 13:07:53
Kenneth

Kan Mark hjälpa mig att skotta taken?

2010-03-07 @ 21:27:35
Fanny

Oooooh Cilla du kan inte förstå vad lycklig jag är att ni har flyttat till Sverige!!! :D

2010-03-11 @ 23:07:14
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0