Sex dagar kvar....

Har inte hunnit ladda upp mina bilder fr helgen.... Vi hade vart leaving-party i Fredags i en pub i Chiswick och hade super,duperkul!! I Lordags var vi lite sega men packade Chevan full med grejer och eftersom Blake hjalpte till tog vi honom till var favvo-restaurang, Nepalese! Yuuuuummmmmmmmmmmm! Rullade nasta ut efterat!

Jag kommer att sakna Blake, Marks kusin. Vi har sa roligt ihop att vi ofta kiknar i skratt!

Nu sitter jag i crewrummet i Johannesburg, Sydafrika. Jobbade som en gris inatt pa planet, har sovit heeeeeeela dagen, sedan gick vi till baren och restaurangen i hotellet (mmmm....sydafrikansk stek, say no more!!) och nu ska jag strax sova igen. Hoppas pa lite sol vid poolen imorgon.

Nu har vi mindre an en vecka tills vi flyttar till Sverige - och jag kanner mig inte det minsta vemodig eller ledsen, jag har aldrig varit mer redo for en ny start!! Bring it on, bara 6 dagar kvar!!!!!!!!!

Yehooooooo!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0