Stockholmsbo!!

Sitter i Stockholms Central station och kollar internet för första gången på länge. Har inte fått till det hemma än.


Skriver bara en snabbis.... vi har nu åkt ända från London i vår Cheva (tog tre dagar) sedan har nått Hägersten och sedan vi kom hit har vi målat om i lägenheten och varit uppe i Sundsvall och vi har jobbat så, så hårt med att få till vårt nya hem och det känns..... ja, det känns..... helt underbart FANTASTISKT och en sådan ofattbar, härlig lättnad har spridit sig i min kropp!! Jag känner mig så långt från mitt gamla liv i London, och när vi ser ut i vårt fina nya hem har det varit värt varenda minut som vi har längtat och planerat!!

Nu är det bara ett stort orosmåln på himlen, mitt jobb och hotet om strejk på British Airways i helgen. Jag vet inte om jag kan åka på jobbet på måndag och vet inte hur det blir.... men det förtör inte något ändå för jag är så LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen har vi eget, äntligen känner vi oss lugna och lyckliga!!!!!!!!! :)

Nu ska vi ut i vår nya stad!!


Kommentarer
Kicki

Hej Cillis. Det är så roligt att läsa vad du skrivit att du är så lycklig för att vara hemma i Sverige igen.

Jag tycker det är så ofattbart att du bor här efter så många år utomlands.



Jag vill tacka för din omtanke, presenterna du köpt till oss alla, och speciellt den till mig. Du tänker på alla och bryr dig om alla.



Det var en jättefin kväll hos mamma och mysigt när vi kunde träffas så många.

Har Mark vant sig vid denna folkmassa; alltså hela din släkt i Sundsvall?



Hälsa Mark att han måste träna på sin svenska ordentligt. Snart kommer vi att sluta tala engelska med honom och TVINGA honom att förstå oss ändå.



Ha de bra i Stockholm och hoppas att det ordnar sig med ditt jobb.



Vi hörs

2010-03-19 @ 16:05:53
monica

kul att kunna läsa din blogg igen. var lugn för jobbet det går ju båt (haha) . syns om en vecka. kul . KRAMIZAR till ER BÅDA

2010-03-19 @ 20:26:15
Maria L

Välkommen till Sverige! Kul att du nu är lite närmare.



Kramar Maria

2010-03-21 @ 14:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0