Worst day of my life?

Jag sitter har och kanner mig helt tom. Jag orkar inte mer. Fick ett email att jag nu inte kan flyga till jobbet mer med mina personalrabatter som straff. Det betyder att jag inte kan pendla till jobbet. Det finns ingenting jag kan gora. De sa att jag skulle ha farit till jobbet fast jag var pa semester i helgen och inte strejkat!
I all evighet har det varit prat med jobbet om strejk och paycuts osv osv osv och nu blev det en strejk precis den helgen jag flyttar till Sverige. Why?
Jag har nog aldrig varit mer deppad. Jag orkar inte. Skulle jag ha farit till jobbet och inte varit pa fackets sida? Skulle jag ha vetat om i tid att jag inte hade ratten att ha semester?
Jag vill bara forsvinna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Och jag som var sa lycklig.


Kommentarer
Mattis

Men gumman! Vad ska du göra nu vännen? Tänker på dig. Många kramar!!!

2010-03-24 @ 12:27:17
URL: http://annamatildas.blogg.sw
Moster Malin the one and the only

Stackars, stackars lilla Cilla :( jag lider verkligen med dej...ska be att det ordnar sig...kramar...

2010-03-25 @ 23:55:27
URL: http://moalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0