22 veckor!

Åh jag är så duktig! Har bytt sängkläder, städat akvariumet och har tvättstugan! :)
.
Ska skynda mig att laga mat - Mark vill ha en svensk Torsdagsklassiker - ärtsoppa och pannkakor, sedan ska jag ner på Söder på en pub och träffa några andra kollegor på British Airways! Jippi! Kan kanske få uppdatering på lite skvaller!
.
Lägger in ett par bilder på min mage. Nu är jag 22 veckor gravid och mår toppen! Det enda som stör är min ischias nerv som gör så himlans ont....men sånt man får stå ut med. Jag har hellre det än migrän! Ska på ryggträning imorgon bitti och sedan på vattengympa för gravida. Det är jättekul! Bebisen har fått starkare ben det är ett som är säker och rör sig runt och sparkar. Kanske Mark har rätt, ligger det en liten fotbollsspelare där inne tro? Eller kanske en busig liten tjej? ♥
.
'


Kommentarer
Mattis

Åh du är så fin min älskade syster! Den finaste bäbismagen jag sett :) Vad snygg du var i jeansen!

"Det är riktiga LEE jeans" som mamma skulle säga ;) hihi!

2010-09-02 @ 16:12:23
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0