Feel good!

Finns det nåt härligare än en 'feel good film'?! Har precis sett 'The wedding date' och blir alltid lika varm av filmer som den. Och han är ju sååååååååååååå snygg han i huvudrollen, Dermot Mulroney! Suck!
.
Mattis brukar fråga varför allt i mitt liv alltid måste vara som i en film? Ligger det någon sanning i det? Hur som helst älskar jag att drömma mig bort, om sån där ny romantik, om känslan när man är nykär, när allt bara pirrar i kroppen och sån't där underbart händer så man nästan bara vill nypa sig själv, precis som i en romantisk komedi-film. Och visst har jag varit med om det många gånger i mitt eget liv också! Men det kan behövas en film lite då och då för att bli påmind! ;)
.
Hade jag inte Mark skulle jag definitivt ha den här mannen!


Kommentarer
Mattis

Är du säker att han inte kommer på Ladies night? ;)

2010-09-29 @ 16:59:05
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0