Jag - författare?

Jippi, jag har precis anmält mig till en nybörjarkurs för författare! Jag känner mig redan nervös fast att den inte börjar förrän om en månad!
.
Kan jag bli författare? Är jag tillräckligt bra på att skriva? Kommer de andra deltagarna redan vara insmorda journalister eller konstiga poeter? Men tjejen som ger ut information försöker övertyga mig om att denna kurs är precis till för folk som mig! Alltså nybörjare. Vi får väl se....
.
Jag har alltid älskat att skriva. Dagbok, brev, blogg, noveller, you name it! Men kan jag skriva en bok? Jag måste få inspiration och bli ledd på rätt väg, sedan får vi se. Ibland är det så mycket jag skulle vilja skriva här i bloggen också men jag hejdar mig själv eftersom jag inte vill uttråka eller uppröra någon.
.
Vet inte om jag är bra nog på att skriva men det får väl kursen utvisa. Nu längtar jag!
.


Kommentarer
Jessica

Ska bli spännande att få läsa dina framtida alster. Alltid kul att läsa din blogg. Glöm inte bort oss bara när du blir berömd.

2010-09-29 @ 19:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0