Måndag....

Min Måndag är inte som alla andras måndagar. Jag jobbar ju inte! :-P Jag kan göra vad jag vill! Roliga saker som att packa till flytten och betala räkningar. Hm....kanske inte var SÅ roligt ändå....
.
Helgen har gått såå fort (som alltid när Mark är ledig)! Lagade middag till Anna och Neal i Torsdags och hade en jättetrevlig kväll! I Lördags klev vi upp klockan 5.30 och for på en fest i Liffeys pub i Gamla stan för Marks AFL fotbolls-slag spelade i Grand final! Där satt vi och drack öl klockan 6.15 på morgonen och hejade på med en typ 100 andra australienare! Jättekul var det faktiskt och medan vi satt där inne gick solen upp. Mindre kul att det blev lika och de ska spela om på Lördag morgon när vi håller på att FLYTTA!!!!!! Eeeeeeeeeehhhhhhh! Så det hela måste upprepa sig själv. HUR ska jag orka??
.
Igårkväll fick vi plötsligt besök av Malin och Kenneth som var på genomresa! Hamnade på pizza-restaurangen i Älvjsö och hade jättemysigt. Som tur var hade jag lite cupcakes kvar att bjuda på till efterrätt hemma hos oss!
.
Härlig helg....sov ut i 11 timmar inatt och drömde konstiga drömmar om vår lilla bebis som i drömmen sparkade tills foten stack ut så man såg den! Hi hi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0