Min kända man i dagens Metro! (Hoppas bara han inte får sparken... ;)

Catharina Relig, Mark Onken och Robban Schüler.
VAR SKULLE DU VILJA JOBBA - HELA LIVET?

Tyska elektronikjätten Siemens har skrivit på avtal som i princip ger deras anställda garanti att få jobba kvar på livstid. Men hur många vill jobba på samma ställe hela livet?

Metro frågade tre rivare i Stockholm vilket jobb de skulle vilja ha livet ut.
– Aldrig, är det kul och du trivs med det så kanske. Men hela livet jag tror man blir less, säger Robban Shüler, 25.

Hans australiensiske kollega Mark Onken, 29, säger:
– Om jag fick vara whiskytestare. Fast om jag får leverförgiftning måste jag nog sluta.

Catharina Reling, 31 är nöjd med jobbet hon har. 
– Jag skulle kunna tänka mig att arbeta hela livet på det här jobbet.



Kommentarer
Fanny

Hahaha, vilket roligt svar från den australiensiske kollegan!! ;D

2010-09-29 @ 22:11:36
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0