Val 2010

Så sitter jag här och läser 'lättläst' information på nätet om de olika partierna. Ok... Och vad ska man rösta på? Jag vill verkligen rösta i år för en gångs skull, jag har bara röstat en gång i mitt liv. Så när jag sitter och läser om Moderaterna så ringer telefonen och det är en kvinna från MODERATERNA!! Va? Är det ett skämt? Såg hon att jag satt i soffan och läste om dem? Hon undrade om jag hade några frågor, men jag sa nej. Fast jag har en miljon frågor, men var börjar man?
.
Känner mig helt yr. Alla verkar vilja typ samma sak!? Hm.....
.
Efter 13 år utomlands är man ju inte så insatt i Sveriges regering direkt....
.


Kommentarer
mamma

Rösta på KDS

2010-09-15 @ 15:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0