Valuta för pengarna! ;)

Så var det Söndag eftermiddag och alla ungar skriker utanför vår lägenhet, fick stänga balkong-dörren! :( Grrrr..... Har nyss varit på en Söndagspromenad och känner mig allmänt lat. Ryggen värker. Pust!
.
Gick på mässa i Globen igår, den hette 'Career days'. Vi försökte få lite tips över nya jobb till Mark. Där åt vi kopiöst mycket gratis godis, frukt, drack Pucko och jag plockade åt mig så många pennor och nyckelringar och annat onödigt tills Mark sa stopp (det kallas dock för att få valuta för pengarna man betalar i inträde)! Och vad gör man annars på en mässa? Eh..... hade jag missförstått det där? Till slut kliade min hand så mycket att jag höll på att bli tokig och när jag tittade ner såg jag en grankvist sticka ur en av påsarna! Va? Jasså, jag hade visst roffat åt mig en gratis grankvist också, vad jag nu skulle med den till? Fick till slut inse att jag inte har någon som helst användning av en grankvist här hemma så jag la ifrån mig den i ett hörn när ingen såg....
.
På kvällen slappade vi med film i soffan och hemgjord Chicken Tikka Masala med HEMMABAKAT garlic naan bread! Mmmmm, vi åt så mycket vitlöksbröd att imorse stank vi minst sagt! Men det var värt det!
.
Nu försöker Mark tävla med mitt hembakta naan bröd och lagar en riktig Sunday roast, flera timmar tar det i ungen och luktar gott! Yum!
.
Här är min Chicken Tikka och mitt naan bröd.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0