Vänner!

Så var helgen förbi och det är Måndag igen. Har haft en helt underbar helg! Katja, Maria och Jessica kom till Stockholm och hälsade på och vi hade en riktig tjej-helg! Middag på Söder, Europe-koncert på Grönan, fika och shopping på stan, mysmiddag hemma hos Anna och ja.... en massa prat! Så underbart att få ha såna härliga vänner i mitt liv, jag känner mig så lyckligt lottad!
.
Idag var jag inne på stan med Farnaz och åt lunch och gick på stan en stund. Vi är ju båda gravida och gick runt som med våra magar och pustade och stånkade! Det är dock så kul att ha någon att byta historier med! :)
.
Här kommer lite bilder från helgen:
.


Kommentarer
Mattis

Hoppas jag är lika fräsch som dig och dina vänner om 10 år! Vad fina ni är allihopa!

2010-09-21 @ 08:50:05
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0