Vecka 23

Ok, så då börjar jag bli en riktigt svullen, gravid kvinna.... Alla mina BH'ar är för små runt ryggen (och det finns inga i min storlek på H&M!!) min korsrygg börjar värka, mina fötter är svällda och allt känns lite väl tight! Bebisen - som fått namnet Junior av sin pappa - sparkar så ibland blir jag lite okoncentrerad på allt annat jag försöker ta mig för. Tandköttet blöder (som det gör på gravida, varför kan man ju undra?) och huden på magen sträcks ibland ut så mycket att jag tror det ska spricka! Varje dag smörjer jag in mig med coca butter eller Bio oil från Sydafrika. Men vad gör det när allt pust och flås ändå är till för den lilla bebisen?! ♥
.
Kom ialla fall iväg ner till Liljeholmen idag och gick runt på några affärer. Fick tag i present till Mark (vår bröllopsdag imorgon) och till lilla Alex som blir två, och hann på banken. Har lagat fiskgratäng och tagit en promenad med Mark i kvälls-solen! Inte helt fel! :)
.
Här kommer några bilder från bl.a helgen då vi hade en jättemysig grillfest ute på vår bakgård. Vi blev nog en 15 stycken här tillslut! Det känns härligt att vi har så många kompisar här i Stockholm redan! :)
.
Vecka 23:
.
.
Början på festen innan alla kommit och grillen var tänd.... (som tur var fick vi sol och härligt väder!)
.
.
Jag, Åsa och Kicki
.
.
På söndagen kom min gamla kompis Anna Zaar och hälsade på! Jättekul att ses efter så många år!
.


Kommentarer
Maria

Tipsar dig om stödstrumpor! Inte särskilt snyggt, men faktiskt väldigt bekvämt för svällda, tunga ben! Köp på apoteket!

Kram Maria

2010-09-08 @ 18:37:07
Emelie

Har för mig att jag skrivit tidigare om att babyproffsen har bra bhar, okej att det är amningsbhåar, men de är såååååå sköna!! :D



Blöder gör du för att du har mer blod i kroppen iom bebisen :)

2010-09-12 @ 00:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0