Vecka 25

Så var jag i vecka 25! Var tar tiden vääääääägen?
.
Har haft tvättstuga (väldigt intressant va, snark!) och har börjat packa i flyttlådorna Mark tog hem från jobbet. Tror jag blir allergisk av allt damm och min rygg värker. Det är en punkt på vänster sida som svider, bränner och är allmänt irriterande, och den gör att jag knappt kan stå ut med vardagliga sysslor. Varför? Tror bebisen sover när jag rör mig och packar, för så fort jag sätter mig ner en sväng börjar den sparka igen, som om den blir vaggad när jag rör mig.
.
Jag har mått illa idag och blir tröttare för varje dag, men annars är jag nog i den bättre delen av graviditeten ännu. Då man i alla fall orkar en del och inte är ALLT för stor. Är aldrig sugen på mat längre, jag vill bara ha bullar, sockerkaka och choklad. Såna där milda, söta saker. Jag åt lunch igår klockan 13 och vid 20-tiden när jag försökte äta middag kunde jag helt enkelt inte, för jag var fortfarande så mätt! Konstigt vad en liten bebis kan ställa till det med! ♥
.
Har precis anmält mig och Mark till en profylaxkurs på engelska också, 2400 kronor fattigare blir vi på köpet! Huva, varför är sån't inte gratis längre?! Typiskt, precis när vi ska ha barn! Är det moderaternas fel????
.
Nej nu ska jag packa vidare....
.


Kommentarer
Anonym

Profylaxkurs har aldrig varit gratis, den pröjsar man själv om det ens finns någon på det ställe man bor.



Maria

2010-09-21 @ 17:20:45
Mattis

Synd att de tagit bort föräldrar utbildningen inkl profylax kursen. Mkt bättre när den var gratis.

Man lärde sig kanske inte så mkt men man träffade vänner för livet!

2010-09-21 @ 18:47:38
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0