Färgglad mamma

Ikväll har vi varit och träffat lilla Alba, min barndomskompis Annas lilla 3-veckor gamla bebis. ÅH SÅ LITEN hon är!! Som en liten fågelunge, fast sötare! Så underbart, jag blev alldeles tårögd och Anna och Neal verkade vara riktigt lugna och fallit in i föräldraskapet utan problem. Harry såg helt enormt stor ut bredvid henne. Han skrattade högt och var så vaken, han har verkligen en riktig liten personlighet nu.
.
Vi var också på mamma-gruppsfika idag. Jättetrevligt var det, vi var bara fem stycken idag så det blev lite mer intimt. När vi satt där hörde jag plötsligt ett 'pppprrrrrrrrr' från Harrys byxor och lite senare upptäckte jag att det rann något brunt ner för mina jeansben........ lyfte på honom och såg att han hade bajsat genom alla sina kläder, ner på sina strumpor och på mina jeans och  min kofta...... det vara bara att springa upp till BVC och skynda mig in på toan och byta på honom. Men JAG hade ju inga ombyten med mig direkt, bara till honom, så resten av dagen och kvällen har jag varit full med bajs. Snyggt. Sedan spillde jag massa pastasås över mig också hemma hos Anna och Neal så jag var riktig färgglad idag.
.
Nej nu är det dags att sussa. Vår lilla bus var helt slut nu när vi kom hem och ligger nu och snarkar bredvid sin snarkande pappa. Godnatt allihopa!


Kommentarer
Matilda

Får vi inga bilder på Harrys nya tjej? Lilla Alba :)

2011-04-28 @ 08:35:48
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Marit

Hi hi, bajsfärgade kläder är jag väl bekant med. Jag har vita fläckar på alla mina tröjor efter små eller stora spyor som kommer när man minst anar det. Det är härligt att vara mamma eller hur Cilla? :)

2011-04-28 @ 09:23:50
Maria

Hihi, vet du inte Anci, att man ska ha eget ombyte i skötväskan också;)

Kram



2011-04-29 @ 21:13:41
Anonym

Hihi, vet du inte Anci, att man ska ha eget ombyte i skötväskan också;)

Kram



2011-04-29 @ 21:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0