Grattis älskade farmor!

Ville inte blanda in detta i mitt senaste inlägg så lägger in ett extra idag....
.
Idag skulle min kära farmor Mary fylla 87 år. Men hon fick inte uppleva den dagen, utan istället somnade hon in i Oktober. Vi som stod närmast henne, hennes familj, saknar henne varje dag som går och jag vet att saknaden alltid kommer att finnas kvar. Hon var den snällaste, gladaste, vackraste farmor i hela världen och jag ska alltid minnas henne med värme i hjärtat och med tacksamhet att vi fick så många underbara stunder och år tillsammans. När jag ser på bilden som jag lagt ut här nedan kan jag riktigt känna hennes mjuka kind mot min och doften av henne. Den bilden är tagen i somras uppe i Specksjön i pappas stuga. Hon fick aldrig träffa Harry som hon längtat efter men han ska alltid få höra om henne så att han får lära känna henne genom mig.
.
♥ GRATTIS ÄLSKADE FARMOR! Hoppas att du och farfar firar riktigt uppe i himlen och att ni ser ner på oss alla som saknar er och på dina barnbarns-barn Sebbe, Alex och Harry. ♥
.
.
Och ett extra Grattis till min kära gravida, underbara kusin Jenny som också fyller år idag!
.


Kommentarer
Jenny

Tack för Grattiset min älskade vän o kusse :) En härlig bild på mig o Harry, två välmående tjockisar ;)



Jag tänkte på Mary på min födelsedag.. Hon var en så otroligt gullig tant. Glad o vänlig - jämt! Hon har det bra nu och har säkert koll på er o sina tre barnbarnsbarn från nån liten molntapp där uppe.. :)



Kram!

2011-04-13 @ 07:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0