Sjuk

Vet inte vad som hände igår. Vi hade haft en jättehärlig helg med Andy, Marit och lille Stig som hälsade på och när jag skulle äta middag med dem sent på kvällen trodde jag plötsligt jag skulle spy eller svimma så jag la mig på soffan. De for hem för de ville lämna mig ifred och efter det blev det bara värre. Jag lyckades till slut amma Harry mellan toabesöken och spyhinken (fräscht, jag vet!) och min duktiga lilla son sov sedan för första gången någonsin 8 timmar i streck!!
.
I förrgår sa jag till Andy att jag ALDRIG blir smittad eller sjuk och se vad som händer när man säger sånt...suck!
.
Åh vad hemskt det är att vara sjuk, Mark fick sitta uppe med mig nästan hela natten och hämta kalla handdukar och tömma hinken och var så snäll och idag är han hemma med Harry. De har gått ut på promenad medan jag försöker leta upp tips och råd på amning medan man har magsjuka eller matförgiftning, han har ju aldrig ätit något annat och mjölken verkar ha tagit slut eftersom jag är så uttorkad..... Har lite frusen mjölk men hur värmer man den? Hm.....
.
Nu ska jag lägga mig i sängen igen för min kropp håller på att gå sönder av värk.


Kommentarer
Matilda

Fyll upp diskhon med varmt vatten och lägg i flaskan/burken med fryst mjölk så bör den tina.

Sedan kan man värma i micron också.

Testa ersättning, det skadar nog inte om han äter det en dag.

2011-04-18 @ 16:52:55
Jesisca

Knepigt hur det nästan verkar som barn känner av när det verkligen är allvar och skärper sig då. Jag och Peter var jättesjuka en gång samtidigt och då klarade sig Daniel och Jenny själva. Jenny har aldrig varit så snäll som då tror jag. Gjorde precis som storebror sa och tjafsade ingenting.

2011-04-18 @ 18:09:11
Jenny

Men stackars dig Cillis! Hoppas verkligen du kryar på dig snabbt.. Kram från Sundsvall!

2011-04-18 @ 23:04:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0