Skitvecka....

Åh fy sjutton! Efter magsjukan kom den mest vidriga migränen, kändes som om jag hade blivit skjuten i huvet eller som någon stod och grävde in en stor kniv i vänster sida, det ilade rakt ner i nacken och jag kände mig nästan förlamad. Ringde sjukvårdsupplysningen och fick reda på att om jag skulle ta Imigran måste jag pumpa ut mjölk innan och sedan amma med flaska, eller ge ersättning och sedan pumpa ut och slänga mjölken 8 timmar senare innan jag fick amma igen. Så satt där med dilemma......skulle jag pumpa eller inte ta piller? Provade pumpa men den himla pumpen funkade inte så jag hade inget val. Fick fortsätta med migränen, jag trodde jag skulle DÖ!
.
Nu idag, uppsvullen i hela ansiktet verkar det lite bättre (vågar man skriva det?) och jag ska se om jag och Harry kan ta oss iväg på BVC för föräldragrupp och Harrys vägning och mätning.
.
Vid 22-tiden igår var vi förresten hos polisen!! Några idioter har stulit BÅDA våra nummerplåtar på bilen här utanför, så nu lär vi ju få en massa räkningar och problem hit hem, beror ju på vad de använder dem till. SUCK!!!!!!!!!!!!
.
Ingen bra vecka hittills! :(
.


Kommentarer
Johan Ruda

Huvva :( Krya på dig och hoppas det fixar sig!



Jag har en migränmedicin med triptaner. Vet inte om det funkar på dig och om det är bättre vid amning, men kanske. Det är sugtabletter så de går direkt upp i hjärnan som jag förstått det. Kolla det kanske?



Kram!

2011-04-20 @ 11:56:50
URL: http://www.johanruda.se
Anonym

Fy vilka skitdagar! Hoppas ni får en bra påsk.



Maria

2011-04-20 @ 13:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0