Stockholm

Tillbaka i Stockholm! Hur mycket jag än älskar att vara hemma i mammas hus och uppe i Solberg så är det också skönt att komma hem till sin alldeles egna lägenhet! Hur länge sedan är det jag kände så? Jag tror jag aldrig kännt så, eftersom jag delat hus med andra i 14 år och aldrig riktigt haft något eget, med egna möbler och egna saker.
.
Idag har vi varit på stan. Mark, Paul och Rebecca tog Djurgårdsfärjan till Vasamuseet medan jag och Harry gick runt affärerna i Östermarlm. Sedan gick vi alla till Gamla stan och åt pizza, jättemysigt! Nu är det tvättning på gång och sedan ska vi äta ananaspaj. Imorgon far de till Lisbon och vi blir ensamma hemma igen.
.
Mmmmm....pajen är klar och luktar gott så bäst vi äter den!
.
Här är en stulen bild från annamatildas.blogg.se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0