Underbara Solberg!

Sitter och kollar mina emails medan Paul och Mark sitter i soffan, Rebecca duschar och Harry sover i vår säng. Sedan jag kom hit har jag funderat på hur konstigt det är att jag har en liten pojke som är min i MITT gamla flick-rum! Alla år som jag varit här har det bara handlat om att ta hand om mig själv och nu ligger min lilla Harry där och delar mitt rum. Jag hade nog aldrig ens kunnat föreställa mig det, om jag sett en bild av framtiden för flera år sedan hade jag nog inte trott att det var sant ens en gång!
.
Vi har haft en uuuuuunderbar helg uppe i Solberg! Vi har åkt skoter, pimplat, ätit mat lagat över elden, åkt slalom, sett en massa renar och bara myst inne på kvällarna med mat och champagne! :) Fick nästan nypa mig själv för att se om det var sant när jag swischade ner för slalombacken i perfekt före igår och när vi sedan åkte skoter upp till toppen av Solbergets berg och grillade korv med utsikt över nästan hela Norrland! Det var helt fantastiskt!
.
Idag packar vi ihop och åker tillbaka till Stockholm. Synd, jag hade kunnat stanna hur länge som helst!
.
Tack till min älskade mamma och Lars-Evert för allt ni gör för oss! Vi har haft en helt otrolig helg och ni lyckades definitivt imponera den Australienska släkten!! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0