Glad påsk!

Här i Stockholm skiner solen och det är 19 grader varmt, gräset har blivit grönt och det är helt underbart ute! Men jag är tyvärr inne och städar jag.... Paul och Rebecca kommer tillbaka i eftermiddag och stannar över påsken, så måste göra lite påskfint. Ska även laga påskmat och ha det mysigt i storstan hela helgen. De ska även få svenska påskägg från påsktuppen! I Australien har de ju inte lika mycket traditioner som vi har här så det ska bli roligt att visa dem lite.
.
Förresten så mår jag lite bättre nu, fast är så trött efter pärsen i början av veckan.
.
GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!
.
Här kommer lite nya bilder.
.
.
Shopping med mormor i Södermalm
.
.
Precis innan den sista isen smälte här i Stockholm. Svanen ser lite fundersam ut!
.
.
Det bästa jag har!
.
.
Så var det dags för Harry att leka med sin bästis Stig igen. Först grabbade han tag i Stigs tröja, sedan tog han honom i handen. Var ska det sluta?
.
.
Så for vi till Liljeholmen och hade barnvagns-grillining!
.


Kommentarer
Harrys Moster

ÅHHH SAKNAR HONOM så det gör ont i hjärtat!!! Sötfisen mosters!

2011-04-21 @ 15:46:26
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Marit

Vilka fina bilder! Det ska bli så kul när killarna faktiskt upptäcker varandra ;) hihi! Stor kram och glad påsk!!

2011-04-21 @ 17:36:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0