Min stora lilla älskling!

Sitter och tittar på min lilla älskling som ligger och sover och som växer så fort! Vet ni att han vände sig alldeles själv från mage på rygg för två dagar sedan medan jag, Mark, Paul och Rebecca tittade på! Han vände sig först med halva kroppen, sedan låg han där och såg förvånad ut och till slut lyckades han lyfta benet och vända resten av kroppen också! Vi bara hurrade allihopa!
.
Idag har vi en mysdag här hemma och jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder på lillis medan han tar sig en tupplur. Han är så söt, han ligger precis som sin pappa Mark med ett ben böjt uppåt och varje gång det ramlar åt sidan när han sover, lyfter han upp det igen i sömnen, om och om igen.
.
Här är Harry-boy!
.
Harry i sängen i mitt gamla flickrum.
.
.
Här hälsade vi på farmor Marry och farfar Nisse på graven, men den var igensnöad.
.


Kommentarer
Jesisca

Visst blir man lycklig när de gör en sån grej första gången. Jag kom ihåg när Daniel satt upp för första gången. Jag ville ringa till alla jag känner och bara skrika att han sitter. :-)

2011-04-08 @ 18:44:51
Maria

Har väl sagt det förut, men måste säga det igen: Han är så otroligt lik dig. Anci! Till och med på bilden där han sover och gör en grimas, hihi, precis en sån min kan du också göra;)

Kram Maria

2011-04-09 @ 21:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0