Ångest

Tillbaka från kära Sundsvall och all familj, släkt och vänner. Kändes lite tråkigt att åka men just nu är det väldigt skönt att vara tillbaka i vår mysiga lägenhet också, hemma. Så får Harry-boy vila upp sig lite också, han har varit väldigt trött av att åka runt överallt, men har nog älskat all uppmärksamhet.
.
Just nu sitter jag mest och har fått en plötslig ångest. Det slog mig just att det är sju dagar kvar som jag och Harry får vara ensamma och göra våra 'mamma o Harry' grejer, sedan kommer Marks föräldrar, Mark slutar jobba och så sedan börjar JAG att jobba! Åh sju dagar kvar av min älskade mamma-ledighet med mamma-gruppen, öppna förskolor och mys. Åh hjärtat klappar. Ska jag klara av att åka på jobbet? Jag som trodde att det inte skulle bli så svårt.....
.
Dunk, dunk, dunk. Jag hör nästan hjärtat utanför kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0