Grandparents in town!

Så har det gått några dagar och Harrys farmor och farfar (så kallade nanna and pop) är här och njuter av att vara tillsammans.
Jag vet nog hur man får sin svärfar i arbete minsann!
Och svärmor....
Så var vi på öppna förskolan och ser hur Harry tillbringar sina dagar. Jag kunde ta mig en kopp kaffe och slappna av....he he.
Och jag har märkt att det är bara mamma Cilla som kan mata Harry! Ha! Han vägrar och äta när någon annan matar men kladdigt blir det!
Så kom ÄNTLIGEN den efterlängtade snön utanför vårt hus. Alldeles vitt imorse till deras häpnad!
.
Och snart är det jul och jag försöker lära australienarna lite om våra svenska jultraditioner men de verkar bara tycka att vi är rätt knasiga....? Eh.....?


Kommentarer
Anonym

Vad underbart det måste vara för Marks mamma o pappa att äntligen få träffa sitt gulliga barnbarn!



Kram från moster Evis

2011-12-20 @ 08:48:05
Modern

Passa på att njuta nu och vila och låt de hållas med Harry.

Vilken liten solstråle Harry är, eller är han speciellt glad för farmor o farmar

Hälsa alla

2011-12-20 @ 16:17:11
fadern

Det verkar mysigt. Kramar från Cypern(varmare här).

2011-12-21 @ 16:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0