Ledsen

Åh jag tror jag smäller av. Ibland är livet verkligen jätteljust och härligt och ibland känns det bara fel. Inte undra på att man har migrän. Känns som jag är bakis av brist på sömn och alla piller jag måste proppa i mig för att orka ta hand om lilla Harry.
.
Hade glömt hur okänsliga de på mitt jobb är, man är ju bara ett 'staff number' ändå, trots allt. Nu har jag fått mitt schema, jag har fått en 12 (fattar ni TOLV!!!) dagars kurs (hade hört att den var 6 dagar!!) och efter det har jag tre veckors standby. Har ingen aning vad jag gör, måste vänta i London, vet inte när jag är ledig. Jag skulle vilja bara gå och dra något gammalt över mig. :(
.
Hur ska jag dessutom ha råd att betala hotell för alla dessa nätter? Standby får man inte ens betalt för och måste kunna vara på jobbet inom två timmar om de ringer. Trodde faktiskt att det var olagligt att ge mig detta när jag först börjar flyga efter min mammaledighet. Men de kan göra vad de vill.
.
Vad gör man? Harry kommer tro att hans mamma försvunnit för evigt och glömt bort honom. Jag blir så ledsen.


Kommentarer
Jenny

Men Cilla!! Är det sant?! :( Åååååhh! Jag blir så ledsen..



Du kanske borde se dig om efter ett nytt jobb ändå? :-/



Stora kramar från svea o mig

2011-12-08 @ 10:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0