Tomten

Tomten kom och vi hade en riktigt bra, lugn jul! Svensk jul på julafton följd av Australiensisk xmas roast på juldagen. Långa promenader i 11 grader varm sol med gröna gräsmattor och knoppar på träden - helt sjukt!! Allt har verkligen varit lyckat men just nu känner jag mig lite instängd just nu och vill ut i affärer, träffa folk och röra mig runt i civilisationen!! Fast så mycket lider jag inte, jag lovar. Bara inte van att sitta inne i TRE dagar!!
.
Här kommer en bild på tomten som nästan skrämde livet ur lilla Harry! Stackarn! När tomten (jag) äntligen delat ut lite julklappar och försvann ut på balkongen och Harry lugnat sig pekade han sedan på balkongen som att visa mig att 'den konstiga gubben försvann dit ut mamma!' ♥ Hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0