Var är mina husmorshormoner?

Sitter i soffan och mår lite allmänt illa. Har haft en underbar men rätt slitsam dag (precis som jag vill ha det! :) med julavslutning på öppna förskolan och sedan köat i världens längsta julbords-kö. Inte undra på- då det faktiskt är världens största IKEA!
.
Fick åt mig några roliga inköp iaf, en puff-kudde som jag kan bre ut mig i nere på golvet så de andra får ligga i soffan och några matskålar till Harry och ett halkskydd i form av en krokodil till badkaret. Inte helt fel, förutom att Harry kissade ner den splitter nya puffen så fort vi kom hem!
.
Nu är det verkligen dags för mig att sova. Jag är helt slut. Imorgon är det dags att julhandla mat och baka pepparkakor. Vem sa att det är roligt att baka? Det blir mitt ända bakande i jul och köpte färdiggjord deg - och ändå orkar jag inte. Var tog den där husmorshormonerna vägen när jag blev till? Janice är så orolig över all mat som vi har på julbordet, hon säger med skräck i rösten 'men vi behöver inte ha sååå mycket mat va?'. Vi får väl se...... Men det ända jag ska göra själv är köttbullarna, resten blir burkar och färdiggjort. Godnatt och skål till min kalla öl! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0