Viking buffet - mums och urk på samma gång!

Vaknade upp imorse på Viking Lines båt Cinderella med migrän och torr i munnen. Precis som man alltid vaknar på de där båtarna - undra varför? ;) Visst det var jättekul igår men mindre kul idag. När det gungar och man tar sig motvilligt en drink 'bara för att' och sedan äter lunch, ligger i hitten och mår allmänt dåligt och går o tittar på nån värdelös kareoke i 'Fun club' och tittar på klockan. Framme snart? Till slut kunde jag inte låta bli att sitta och lääääängta hem efter min lilla pojke. På tunnelbanan gick det för långt, varenda unge fick mig att värka av längtan efter honom. Var nyttigt och ganska mysigt att få åka iväg bara jag och Mark men EN natt räckte. Nu vill jag bara vara hemma med Harry! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0