Härliga bilbesiktningen!

Precis hemkommen från bilbesiktningen sitter jag och lyssnar på Fantasi med Freestyle på Spotify. Min lilla Harry ligger i bilbarnstolen och sover en liten sväng. Solen skiner ute, jag har precis gjort en perfekt fickparkering (blivit en riktig hejare på det här i storstan!!) och livet känns rätt så fantastiskt!
.
Det är något spännande med bilbesiktningar, jag gillar att sitta där inne och titta på när de lyfter upp min kära bil, vickar på däcken, skakar på bilen, tittar under på alla konstiga rör och mojänger, hamrar på hjulen och blåser med några konstiga instrument. Jag vet inte vad det är, är det att inte veta om den ska gå igenom eller inte, eller är det att jag egentligen skulle ha blivit bilmekaniker?! ;) Lika farsinerad blir jag dock varje gång. Bilen gick igenom utan anmärkningar förresten. Se, en gammal Skoda är inte så tokig ändå!
.
Vi hade en helt underbar helg i Sundsvall och Sörberge!! Vi for upp i Fredags och Mark fick åka hem i Söndags med bilen medan jag och Harry tog tåget hem igår. Vi har bott hos familjen Nordström och vi har haft det sååååå härligt hos dem. Harry fick äntligen träffa sina kära kusiner som dessutom var helt till sig över honom och snälla med honom och  så fick hela släkten träffa Harry. När mormor höll Harry i sina armar och välsignade honom kom tårarna. Hennes kära man Harry lever kvar i alla våra minnen och nu har hon en ny liten Harry i familjen att älska. För mormor har det största hjärta en människa kan ha och hon har kärlek så det räcker till oss alla. ♥ Vi har också fått så mycket fina presenter av alla, tusen tack till er som läser detta och gav oss så fina kläder och saker! Jag hann även med att få träffa mina vänner Katja, Jessica och Elisabeth, äntligen!!!! Jag är så glad att de kunde ses på så kort varsel. De är riktiga vänner för livet, hur många år det än går så finns de där mina älskade vänner och jag känner mig så lyckligt lottad som har så fina vänner och en sån fin familj och släkt.
.
Nu ska jag fort, fort städa upp och äta lunch innan lillisen vaknar. Ska lägga in lite kort när jag laddat ner dem på datorn....


Kommentarer
Elisabeth

Tack detsamma

2011-02-23 @ 20:17:37
Elisabeth

Glömde att säga att Harry var jättesöt. Enl Josefin var ha lik Mark

2011-02-23 @ 20:19:20
monica

Ni har oxå stora hjärtan hela familjen. Lätt att Älska er. Jag o Din far känner oss oxå älskad. Kul att träffa er o vi ses snart igen. KRAMIZAR

2011-02-23 @ 21:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0