Min lilla knubbis!

Har såååååååååå mycket bilder att lägga ut, från helgen hos familjen Nordström, släktträffen med Harry and the rest och Jenny och Micke på besök. Får bli när jag har en minut över, kanske imorgon!
.
Nu har jag precis kommit innanför dörren och lilla sötisen sover. Vi var på läkarbesök på BVC och Mark kunde t.o.m komma en sväng från jobbet....sedan gick jag och Harry och shoppade lite i smyg eftersom hans mamma har ändrat kroppsform helt och inte har några kläder..suck.
.
Läkarbesöket gick toppen! Harry kissade på doktorn och sköterskan fick torka upp en sjö av kiss och Harry hade utvecklas jättebra. Nu väger han 5.8 kilo och är 59 cm lång den lilla knubbisen. Han har börjat ge oss riktiga leenden och pratar med alla, även läkaren. När han ler smälter mitt hjärta så jag skulle kunna gråta. Jag älskar honom mer än allt på jorden, det går inte att beskriva hur jag älskar att se på honom och gosa med honom. Min lilla bajsmaskin, han bajsar på allt och alla, på alla vi känner (även Jenny och Micke!!) och i sängen på nätterna så vi alltid måste byta lakan och kläder. Men som doktorn sa; då ser man i alla fall att det fungerar som det ska!
.


Kommentarer
Moster Mattis

Åh lilla godingen!

2011-03-01 @ 08:41:39
URL: http://annamatildas.blogg.se/
monica

Lillis är bara såååååå söt. Vad tjejerna ska skrika när han SPELAR sin första TIK match.

KRAMIZAR till er alla

2011-03-02 @ 19:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0