Snöstorm och mys på soffan!

Idag är det snöstorm ute, jippiii! Vill verkligen ha mer snö eftersom nästan allt har regnat bort här i Stockholm. Imorgon kommer Marks kusin Blake på besök så vi vill ju att han ska få se lite svensk vinter, sist han var här var det sommar och varmt.
.
Idag har jag och Harry inte gjort någonting! Vi har sovit, ammat, vilat på soffan framför TV'n och jag har försökt komma över min fruktansvärda huvudvärk som jag haft hela natten och dagen. Inte migrän utan en vidrig smärta bakom pannbenet, vet inte var den kommer ifrån. Får ju inte ta så starka tabletter när jag ammar så jag fick sova med en isklamp på huvet istället hela natten.
.
Snart kommer kära pappa Mark hem och vi ska äta middag och städa upp lite. Här kommer lite fler bilder. De två längst ner är från i förrgår då vi fick besök av Claudia och Martin från vår profylax-kurs. De fick sin lilla son Oliver 12 dagar efter vi fick Harry, och det var första gången de två små killarna träffades. Tänk att Harry redan har flera små lekkamrater, vilken tur! Ni kan ju kolla in hur rund Harry är bredvid lilla Oliver, som en liten boll, hi hi. Den lilla knubbisen. :)
.


Kommentarer
Moster

Åhhhh lill go pruppen!!! Jag vill bara klämma på de små kinderna och gosa med hans söta dubbelhaka :)

2011-02-10 @ 20:53:48
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Anonym

Han är galet lik din pappa och farmor! Visst är det fantastiskt att drag från olika släktingar går igen. Igår pratade jag med mina föräldrar om när vi hade syslöjd (jag var ju jättedålig på det). Kommer du ihåg när vi fick sticka en babyhjälm i sjuan!? Jag minnas att du kunde ha din!!



Maria

2011-02-11 @ 10:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0