Sova, varmkorv eller städa?

Det ligger en liten bebis på vår soffa och sover så sött. Jag fick honom att sova till slut och vi låg och gosade och jag höll nästan på att somna.....så ringde Mark. Nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska äta lite varmkorv till lunch eftersom jag är superhungrig och sedan....tja. Tänkte baka en hjärttårta till Mark men han avskyr alla hjärtans dag så det är nog ingen ide (har aldrig fått ens ett kort av honom som protest mot denna dag). Marks kusin Blake var ju här i helgen och åkte idag och fast jag tycker om att ha honom här så sitter jag nu här och undrar hur det kan bli så skitigt av en människa? Han lämnar spår av sig överallt och lägenheten behöver minst sagt städas!!!!!!!!! Urk! Hår, sand, grus, damm och smulor överallt, disk och smutsiga handdukar och lakan slängda på golvet. Dessutom gick han in med skorna idag så det blev grus och snö överallt på alla mattor och golv. Mark är ju kille, men inte blir det så smutsigt av honom! SUCK!
.
Så. The question is, ska jag äta varmkorv och sedan ta en tupplur eller ska jag börja städa och baka? Jag vet ju precis vad jag helst skulle välja..... en tupplur med min mjuka lilla gosiga son!


Kommentarer
Mattis

Släng ihop tårtan jag tipsade om lite snabbt tar inte ens 10 minuter att göra och sedan kan du vila :) hihi

2011-02-14 @ 15:40:06
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0