Harry-boy och mamma slappar!

Idag skiner solen och Harry och jag är inomhus och pustar ut efter helgen med Blake och igår en mysig heldag med Farnaz och hennes söta lilla Nicole. Vi hade en jättetrevlig dag och satt och fikade och pratade bebis-bajs och amning istället för killar, fester och nattklubbar som vi pratade om förr när vi bodde i Australien och London, ha ha ha!
.
Idag är Harry helt slut och har lite ont i magen och han vilar ut på soffan medans hans mamma roar sig med att ordna så att han blir australiensisk medborgare och försöker binda banklånen med de stigande räntorna!
.
Här kommer nya bilder på min älskling och från helgen!
.
.
På isen i Liljeholmen med våra vänner i Söndags.
.
.
Farnaz söta tjej Nicole och Harry lär känna varandra!
.
.
Här är Harry i dag på skötbordet!
.
.
Det här är stackar jag som blev MULAD i Lördags av min stygga man och hans kusin.... BRRRRRRR!!!!
.
.
Okej....höll på att skratta ihjäl mig när Mark gav Blake en snabbkurs i blöjbytning. Blake var skitskraj!
.
.
Här är Blake innan han klippte håret. Stackars Harry var rädd för honom och grät och fick utslag överallt när Blake satt och försökte överrösta Harry!
.
.
Mamman och Harry-boy!
.
.
Pappas alla hjärtans-dag present!
.
.
Det första leendet jag fick fast på bild! ♥
¨
.
The supporter!
.


Kommentarer
Maria

Oj, vad han växer och blir stor och lik dig!Fina bilder och vilken fin tårta! Syns att du har kvar de gamla kunskaperna från bagarskolan!

Kram

2011-02-16 @ 18:09:49
Moster Matilda

Åhhh vad han är fin!

Han är verkligen lik dig gumman!

Ses IMORGON, Wihoooo! Puss

2011-02-17 @ 08:21:42
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0