1 månad!

Så har Harry fyllt en månad och han är så rund och go! Var på bvc igår och han väger nu 5.13 kilo och är 57.5 cm lång. Min lilla kille han är så snäll och så duktig, han sover och äter och bajsar och är så underbar som en bebis bara kan vara. Jag pussar honom så mycket att man kan ju undra om han blir less, men det får han stå ut med.... hi hi.
.
Helgen var härlig, I Lördags fick jag en massa pappersarbete gjort och saker här hemma, sedan gick vi ut på kvällskvisten och gick och kollade in i allas fönster, I love it! I Söndags tog vi oss en jättelång promenad till Liljeholmen där vi gick över isen på sjön Trekanten och sedan ut på Mälaren. Det var fullt med folk som åkte skridskor, skidor, pimplade och åt varmkorv och hade picnic ute på isen i solen. Helt otroligt underbart var det! Jag fick sätta mig ett par gånger och vila eftersom jag inte läkt ihop riktigt än, men det var det värt. På kvällarna vilade vi bara, åt middagar och mysade med Harry. Så skönt att inte han några planer för en gångs skull.
.
Så idag skiner solen igen men jag ska nog hålla mig inne. Jag har varit ute varje dag och haft besök och stressat runt och tror jag behöver vila lite.....
.
Här kommer lite nya bilder!
.
.
Harry just nu
.


Kommentarer
Jenny

Men vilken "liten" goding han är - Harry :) Börjar bli mer o mer lik sin pappa!



När jag tittade på inlägget just så sparkade det till i min mage! Tror att Lillis ville säga hej och vinka till sin "kusin" Big Harry :)



Kram!

2011-02-09 @ 14:57:46
Moster

Mina tårar rinner alltid när jag får se nya kort på lill älsklingen. SAKNAR SAKNAR LÄNGTAR LÄNGTAR!

Har nedräkning nu... bara 8 dagar kvar :)

2011-02-09 @ 16:16:52
URL: http://annamatildas.blogg.se/
mamma

OJ, vad han har växt!! och vvilken stadig bit, du gör det bra Cilla! kramar Mor

2011-02-09 @ 20:30:16
Unkie Tobbe

Han har Marks huvudform, men på bilden längst upp är han en kopia av dig.

2011-02-09 @ 20:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0