Hemma!

Nu är vi hemma igen, jag och Harry tog tåget igårkväll och lämnade Sundsvall för Stockholm. Vi blev hämtade av Mark och sedan tog vi oss en öl på balkongen när Harry somnat och bara njöt att vara tillsammans igen och prata om veckan som var. Men plötsligt nu idag känns det inte riktigt lika kul att vara hemma.... Visst är det skönt att vara i sitt eget hem men jag saknar att kunna gå runt med Harry i mammas trädgård och se hans häpenhet åt träden som vajar och blommorna som han får klämma på, att få umgås med min familj och min släkt bara så där när man vill! Hade dessutom en härlig kväll med mina barndomskompisar, tjej-middag och mys ute under äppelträden hos Elisabeth.
.
Idag är Harry och jag rätt trötta, han har sovit sin middag sedan gick vi och la oss i sängen (det gör vi aldrig mitt på dagen) och somnade båda två! Nu ligger han kvar där och snusar utan mig. Jag älskar att få tillbringa dagarna med honom. Han är så söt att jag bara kan titta på honom i timtals. Han är i en sån mysig ålder just nu och så underbar när han ligger där med sina fötter i vädret och har försökt börja suga på dem, och så fort han ser mig så ler han ett stort leende. Han är så glad och så underbar. Han är så sällskapssjuk också, man får inte gå iväg en sekund ur hans sikt, för då kommer gnällen. Ibland blir jag irriterad eftersom det kan vara bra att få något annat gjort någongång men jag kan inte vara sur mer än några sekunder för sedan ser jag på honom och bara smälter.
.
Nej nu ska jag plocka upp lite här hemma. Som tur var hade pappa Mark städat upp innan vi kom hem så det såg fint ut, då slapp han en utskällning.... hi hi.
.


Kommentarer
Anonym

Låter som du haft det bra! Ni kanske ska flytta norrut!?

Maria

2011-07-02 @ 21:26:04
Jesisca

Ja gör det

2011-07-08 @ 17:38:15
Hedda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 05:16:20
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0