Kära Kungens kurva!

Låg med migrän igår tills jag kravlade mig ut med Mark, Harry och vagnen och hamnade runt kullen där vi bor där det ligger ett utomhusbad! Så härligt, hundratals människor som hade det roligt och badade i poolerna och gassade i solen. Blir nog en favorit i sommar, eftersom det tar max 5 minuter att gå dit! Avslutade dagen med en tur till Rusta, grillning på balkongen och njöt i vår nya fläkt, eftersom det var 28 grader varmt och såååå kvavt, precis som gjort för migrän.... suck!
.
Idag är det dags för min favorit-sysselsättning; nämligen Kungens kurva! Migränen är borta och det är dags att tackla affärerna. Jag älskar att åka dit. Det är något härligt med att trängas bland folk, se alla skyltar, ljus, färger och saker som sprider sig ut framför en, som ett sug, man vill bara köpa allt det där trevliga de skyltar med. IKEA är det allra bästa (min man håller tyvärr inte med!) och sedan blir det en massa andra affärer efter det, tills vi blir irriterade, trötta och bara vill HEM! Hi hi. Tänkte bada idag men det blir inte av eftersom det bara är 18 grader....


Kommentarer
maricel

Åh vad jag vill träffa er och Harry snart! HEMSKT att jag inte ens träffat han än! :( .... det här gillas inte !

2011-07-04 @ 12:18:53
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Maria

Hihi, håller med dig om att IKEA är sååå bra! Hoppas du hittar några riktigt fina saker! Lite ljus och servetter brukar ju alltid slinka med;)

Kram

2011-07-04 @ 14:09:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0