Föräldragrupp

Så har jag och Harry varit på vår första föräldragrupp. En hög mammor, bebisar och två pappor (Mark kunde inte följa med). Det var lite spännande och lite spänt som det alltid är när man är med ett gäng nya svenskar! Det var jag och ett par tjejer till som pratade mest men ibland blev det knäpp tyst och alla bara sitter där och väntar på att någon ska säga något.....och vem är det inte då som alltid hoppar in med något? Jo JAG! Nu så här efterråt när jag tänker efter så pratar jag nog alltid alldeles för mycket. Men nog fick jag dem att skratta några gånger i alla fall eftersom jag nog säger sånt som andra bara tänker, men ändå.
.
Jag har bestämt att nästa gång ska jag sitta tyst så jag inte skämmer ut mig!
.


Kommentarer
Marit

Åhh vad vi ser ansvarsfulla ut Cilla! Haha, vilka morsor! Och dubbelhakan på Stig är inte att leka med, han har ingen hals längre.. Ska bli intressant att se dem den dagen de faktiskt upptäcker varandra ;) Undrar vilket språk de kommer att snacka med varandra..?

2011-03-11 @ 12:31:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0