Min duktiga lilla bebis!

Så har hela helgen gått och Harry har hunnit bli 8 veckor gammal!
.
Förra veckan var det full rulle. Inte en dag satt jag hemma, utan vi var överallt, ute och träffade kompisar och på BVC och på Fredagen kom Marit och Stig hit med tåget från Uppsala. Vi möttes i Liljeholmen och gick och fikade och ammade våra bebisar och på kvällen kom även Andy hit och vi åt middag och myste tillsammans. Vi spenderade hela helgen tillsammans med familjen Neyland och gjorde egentligen inte så mycket mer än att prata, gosa med våra bebisar, amma, prata mer, skratta, äta och gå på små promenader och se melodifestivalen, men det var underbart att inte ha några måsten utan bara vara tillsammans. Vi har jätteroligt tillsammans, samma humor, samma attityd till livet och vi kan vara helt oss själva i deras sällskap. Som Mark sa igår, jag tror vi kommer att hålla kontakten och förbli vänner hela livet! Det är härligt att träffa människor som dem, som man kan vara så avslappnade med och ha så roligt med. Vi är verkligen lyckligt lottade som träffade dem. :)
.
Idag tänkte jag ägna all min uppmärksamhet till Harry och bara ligga på soffan och gosa med honom men det gick inte som planerat.... Jag har plötsligt sååååååååå mycket att ordna. Boka om biljetter till Marks bror och fru, ringa sjukhus, ringa skattemyndigheten, fixa datorn så Åsa kan låna den idag osv osv osv osv i all oändlighet. En lång, lång lista. PUST!!!!! Jag har så ont i ryggen och känner mig riktigt sliten, jag vet inte varför, måste ha sovit konstigt.
.
♥ Måste bara berätta att min kära son Harry är så duktig! Han har börjat sträcka sig efter saker på mobilen ovanför skötbordet, spöket laban på babygymet och sin lilla blå barbapapa skallra. Idag när jag kom in i vardagsrummet låg han nästan på sidan och boxade på spöket laban. I morse när vi ammade i sängen tittade han plötsligt upp på mig och log världens största leende, precis som om han plötsligt upptäckte att det var jag som var där ovanför bröstet! Mitt hjärta bara smälter, jag älskar honom mer än allt på jorden. Min lilla skatt, det bästa som finns! ♥
.
Bilder kommer förresten senare när jag har tid. Nu ska jag skynda mig att fixa allt innan han vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0