Mjölkstockning?

Sitter här efter en promenad i solen och undrar om jag har fått mjölkstockning? Har ont i varenda muskel och ben och jätteont i ena bröstet. Känns som om jag ska bli jättesjuk fast det inte vill bryta ut riktigt och nu har det hållt på i två dagar. Usch, hoppas inte..... Känns bättre om jag knaprar i mig nurofen (värktabletter) lite nu och då men det är ju inte det bästa.....
.
Ska ta och skära lite lök och kyckling tills kära Lars-Evert kommer på middag ikväll, medan lillisen sover på balkongen.


Kommentarer
Matilda

Nej det är en tunika köpt på MQ :)

2011-03-22 @ 17:00:33
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Maria

Duscha varmt och massera. Ha varma inlägg i bh:n och kanske en väst. Det är hemskt när det gör så ont! Hoppas det snart går över.

Kram Maria

2011-03-24 @ 22:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0