Veckor i bilder.

Så kommer några bilder från våra senaste äventyr!
.
Här är första gången som Harry fick träffa sina kära små kusiner Sebbe och Alex! Det var en otrolig helg tillsammans hos familjen Nordström och Sebbe och Alex älskade sin lilla kusin. Det var underbart att se dem tillsammans!
.
.
Matilda och Tobbe ordnade gott fika och bjöd in släkten som kom på besök på Lördagen för att pussa lite på Harry-boy och se deras nya hus.
.
.
Så fick min älskade mormor träffa Harry på Lördags-eftermiddagen. Det var underbart att se hennes ansikte lysa upp i ett stort leende och hon var så lycklig att få hålla i honom. En ny Harry i familjen betyder nog mer för henne än jag kunnat ana!
.
.
Fick in en smygbild på Steffe o Harry som verkar sitta och smygviska till varandra!
.
.
Sebbe var helt underbar med Harry! Han är så stor och 'vuxen' och förståndig, jag är så stolt över mitt lilla gudbarn. Han visste nästan mer än mig och Mark hur man tar hand om en liten bebis och ger honom det han vill ha! Han var helt förundrad av amningen och sååååååååååå snäll med Harry och så intresserad! ♥
.
.
Alex var också intresserad av sin nya kusin 'Hajjy'. Hi hi. Så sött att se dem ihop alla tre!
.
.
Så fick vi lite tid tillsammans ute på isen i Södra Lundevallen!
.
.
Liiiiiiiiite svårt att dra vagnen på isen tyckte Alex. 'Det e tuuuuungt' ropade han!
.
.
Mmmmm....sedan var det semledags! Mamma hade skickat med sina underbara semle-bullar och gett instruktioner hur man skulle laga till dem till Matilda och de var SUPERGODA!!!!
.
.
Så fick Harry träffa sin morfar igen och Monica! De hade med sig fina presenter från Gran Canaria, även en liten lastbil som det står Harry på!!
.
.
Och min kära far som inte gillar spel blev helt fast i spelet 'wii' med Sebbe. De var helt okontaktbara och jag antar att pappa hade träningsvärk dagen efter....... hi hi.
.
.
Nere i köket hittade jag en nyduschad Alex!
.
.
Så fick mormor träffa kära Harry igen på Måndagen.
.
.
Och i nästa sekund blev han överöst med pussar och kramar och en massa tjejer!! Han har det bra han, lille Harry!
.
.
Och sedan var det MER tjejer som ville se honom. Här är mina kära vänner, Bettan, Jessica, Matilda och Katja!
.
.
Och gottegriserna bara ääääääääääälskar semlor!
.
.
Familjen Nordströms pepparkakshus! Så fint!
.
.
Här var Harry på stan i Sundsvall för första gången. Vi gick och lunchade med moster Matilda och sedan fick han träffa alla tjejer på hennes jobb. 'Oooooh, iiiiiihhhh. ahhhhhh, åååhhhhh' pep det genom Folksams korridorer när de såg Harry. Han återbetalade dem med att bajsa i Matildas kollega Carinas famn. Han blev som en liten röd boll och bara kläääämde fram det.
.
.
Och så var det dags att ta ett sorgligt farväl till familjen Nordström. Harry och jag tog tåget hem själva. Jag kommer aldrig glömma synen som jag såg när jag bar in väskorna och tittade ut genom fönstret och de stod där och pussade på Harry allihopa ute på perrongen. Så underbart! Sedan spottade Harry ut nappen på perrongen. Ooooops! Tur att unkie Tobbe finns till hands, hi hi annars hade det kunnat bli en lång tågresa sa moster Matilda.
.
.
Så var det lite gosdags.....
.
.
Och det var dags för mig och Harry att åka till Arlanda och överraska två brunbrända Thailands-resenärer...mamma och Lars-Evert! De blev jätteglada att vi kom dit och Harry fick träffa sin mormor igen.
.
.
Mysdags i sängen....
.
.
Harry klädd i sin gammelmormor Mabels stickade kläder! Skickade ända från Australien!
.
.
Så fick vi besök av Jenny och Micke. Jennys lilla bebis låg och sparkade genom huden på hennes mage på Harry. ♥ Vi hade en jätthärlig Lördag med dem på stan och sedan hemma hos oss.
.
.
Och Jenny var såååååååå vacker, gravid i 27e veckan!
.
.
Jenny har någon speciell talang med barn. Harry älskade henne (och karln på Tvn bakom bara stod och såg häpnat på).
.
.
Så fick mamma sig en mysstund också innan det var dags att sova!
.


Kommentarer
Moster Kicki

Vad roligt att läsa allt detta och se alla bilder! Vilka härliga bilder från några dagar med hela släkten på olika platsr. Alla variationer av människor som du känner som du har presenterat för Lill-Harry ; släkten med både gamla och unga (och däremellan), utlandsresenärer från både Kanarieöarna och Thailand, hemma hos andra och hemma hos er, tjejkompisar och tom några

Folksam-anställda(!).

Kul att få vara med.....

Ha de så bra och krama Lillis från mig:)

2011-03-03 @ 10:07:27
Jenny

Jadu Cilla, verkligen härliga bilder! :) Jag saknar lille BAJS-Harry och hans stora leende ;)



Kram till er alla tre o tack för helgen, det var så roligt att få vara med er!

2011-03-03 @ 10:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0