Vår familje-weekend away!

Så har helgen gått och det är...TISDAG redan! Var tar tiden vägen? Förutom några riktigt dåliga nyheter från jobbet (ännu ett bakslag och slag i magen) har vi det riktigt bra jag och Harry. Han sitter i sin babysitter och har redan lärt sig att sparka så att de små roliga ljuden kommer igång och det blinkar - han ÄLSKAR det och blir lika förvånad varje gång! Igår var vi på MVC på efterkontroll och medan Harry sov i vagnen passade jag på att fynda....en vårjacka för 200 kronor är inte dåligt....
.
I helgen åkte vi iväg till Nynäshamn på en liten weekend-reda, jag, Mark och Harry. Vi hade fått en gratis natt av Babyland och hade riktigt mysigt. Gick ut på promenad i hamnen i solen, ut på middag för första gången på flera månader på kvällen (medan Harry sov så snällt i sin vagn) och sedan såg vi melodifestivalen på vårt rum, med öl och godis till hands. Jättemysigt att bara få rå om varandra! ♥ I Söndags gick vi ner och åt hotellfrukost sedan for vi hem och fixade lite här hemma.
.
Harry har nu börjat sova i sin egen vagga på nätterna och inte mellan oss. Det har gått bra hittills och han verkar inte märka någon skillnad så det är bra. Jag kan bara sticka ner handen och smeka honom på kinden eller stoppa i natten så enkelt när jag vill, eller gunga honom. Jag tänker på alla nätter min kära syster Matilda gjorde samma sak med den där vaggan när Sebbis låg där i!
.
Nu ska vi tvätta och gå ut i solen. Här kommer lite nya bilder!
.


Kommentarer
mamma

och vad han blir stor lille Harry, och mer o mer lika digju större hanblir.

2011-03-15 @ 20:43:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0