Från Gröna Lund till Sängen!

Hade tänkt lägga in nya bilder från helgen men orkar inte........gäsp det är så sent nu så det får bli en annan dag. Är så trött, har hållt på att vika tvätt och städa upp här inne, det såt ut som en bomb hade slagit ner som min mamma brukar säga. Fast Mark hade städat så fint tills vi kom hem igår så hade jag lyckats stöka till igen på NOLLTID!
.
Hade en toppendag idag ialla fall! Vi tog oss ut i solen och värmen och mötte min kära moster Malin och hennes ungdoms-kyrko-grupp på Grönan. Jag åkte lite karuseller med Freddy och Amanda och sedan strosade vi mest runt omkring och hade mysigt och åt lunch. Åh vad jag hade glömt hur underbart det kittlar i magen av karuseller, jag älskar det och fick världens adrenalin! Och jag blev bjuden på allt! Tack kära moster och kyrka, hi hi!
.
Här kommer iaf ett par bilder från idag, resten kommer senare.....
.
.
Nu ska jag göra som min son och man.....sova! Godnatt!
.


Kommentarer
Jenny

Vilken härlig dag för dig o Harry (o säkerligen Malin o alla fjortisar);)



Ja, bäbisen på bilden ÄR pappa. Så du vet.. Harry kan nog lägga på sig en heeel del till :)



Nu ska jag upp o äta frukost! Morbror Glenn kommer o fixar i köket idag :)



Kram från mig o Lillis till dig o "storis" :)

2011-06-01 @ 08:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0