Familjemys

Är på uppe och hälsar på familjen. Åh så härligt men åh så fort tiden går! Hinner ju aldrig med allt jag vill, men vi har fullt upp från morgon till kväll! Harry och jag är här själva och just nu ligger han inne i sängen i mitt flickrum och sussar och snart ska jag in dit och krypa ner och gosa med honom!
.
Vi har haft det underbart idag med Jenny, Svea och mormor och avslutade dagen med tjejmiddag med syster! Vi har inte varit ute bara hon och jag sedan vi var i LONDON för många, många år sedan. Vi pratade och åt massor medan jag hade barnvakt av mamma och Lars-Evert för första gången!
.
Det tog tio månader innan jag skaffade barnvakt! :) Kanske rekord? Men vad gör det när man ÄLSKAR att vara med sitt barn? Dessutom har vi ju ingen familj där vi bor, så man får passa på när man kan.
.
Längtar till ännu en familjedag imorgon. Lunch och surr med mostrarna Evis och Malin och sedan sova hos Familjen Nordström. Sebbe hade räknat dagarna tills HARRY ska komma (nu betyder inte CILLA liiiika mycket längre, hi hi). Åh mina hjärtan, vad jag lääääääängtar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0