Härligt!

Så här i 10-månaders ålder måste väl ändå bebisarna vara som allra härligaste?! Harry har lärt sig peka ut mig och Mark, lampan, pekar på allt, vill smaka på allt, ålar sig fram och skrattar högt när han blir kittlad eller vi busar. Han vill titta på allt och är så nyfiken och har aldrig långt till ett stort leende. Han är så mjuk och har lärt sig pussas och man får sig en gosig kram lite nu och då. Alltså det är så härligt. Alldeles nyss tryckte han på en leksak som lät 'aaaa beeee ceeee' och så tittade vi på varann och skrattade. Åh det bara värmer i hjärtat.
.
I helgen var moster Matilda hos oss och vi firade min födelsedag med dunder och brak, jag fick gå till frissan och jag fick köpa mig en ny BH (härligt att slippa amnings-BH) och så åt vi lång och god middag på Jensens. Vi satt där ända till förkylda Harry spydde ner precis alla kläder, snutten och Mark, så då gav vi upp och åkte hem. Härligt att få njuta av att gå och shoppa, vara ute och gå och mysa i de små affärerna i Gamla stan. ♥ Jag älskar att bo i Stockholm!!
.
Lite bilder kommer snart..... Nu ska vi leka sedan iväg på mamma-bebis-fika hos Vivi och Tova!


Kommentarer
Maria

GRATTIS i efterskott! Förlåt en glömsk gammal vän!

Kramar Maria

2011-11-23 @ 21:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0