Kanske jag valt fel yrke?

...för jag har märkt att jag är ganska bra på att sälja! Jag älskar blocket! :) Behöver man lite cash eller bli av med en bil eller vad som helst kan man alltid sälja något där, om man vet hur man skriver lockande annonser vill säga.... och det vet jag! Nu ligger det två annonser ute från oss och en möbel är redan såld, he he. Jag är riktigt bra på det här måste jag säga, samma sak i London, där fick jag massa saker sålda på en annan websida.
.
Nu får Mark passa sig så att lägenheten inte är tom när han kommer från jobbet imorgon och jag ligger på en skönhetssalong och får massage för pengarna och har en nanny till barnvakt. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0