Cheeky boy!

Jag ääääälskar min Harry så jag snart äter upp honom!! Idag var vi hos doktorn och han väger nu 11.03 kilo men han grät som en stucken gris när han såg doktorn och sträckte sig efter mig och bara storgrät. Lilla busen. Han var precis lika rädd när vi var på sjukhuset sist, kanske han får sjukhus-skräck som sin mor?
.
Dessutom har han lärt sig KRYPA, eller med andra ord skjuta sig fram med hjälp av en tå och en arm, mitt hjärta! Han är nu intresserad av att upptäcka allt som finns! ♥ Han kryper även fram till mig och tigger mat när jag äter på något den busen.
.
Här kommer lite nya bilder!
.
Hela lägenheten var invaderad av min kära mamma-grupp på fika förra veckan!
.
.
Så fick vi finfrämmande i helgen av Harrys bästa kompis Stig med familj.
.
.
Harry älskar Stig!
.
.
Och godis....
.
.
Och vi älskar glögg...
.
.
Och himmel vad jag blev London-sugen när vi gick in här (hittade butiken på Söder);
.
.
The brothers (visst är de lika?!)
.
.
Harry firade sin pappa på farsdag
.
.
Och så har man ju lärt sig att krypa, på både gott och ont....
.


Kommentarer
Anonym

Man blir så glad av att se bilder på Härliga Harry!! Kram från mig o snarkande Svea ;)

2011-11-17 @ 10:51:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0