Withdrawal symptoms!!

Okej...har en massa att berätta och en massa bilder att visa men är helt yr! Och varför är jag yr? Jo för att jag försöker att hålla mig från att äta godis. Och jag skulle kunna springa ut i pyjamasen ända ner på Coop och bara bryta upp deras stängda dörrar och göra inbrott bara jag fick lite GOOOOOOOODIS!!!!!! Alltså fattar ni, varför plåga sig så här? Jag blir galen, jag tror jag smäller av, svimmar, grinar och vill bara explodera, kravla på väggar och bara äta allt godis som finns!
.
Älskade godis, varför kan ni inte vara bantningspiller och inehålla nyttiga mineraler? Jag hatar er fast jag älskar er så.... suck.
.


Kommentarer
Jesisca

Visst är det hemskt att de kan vara så beroendeframkallande. Jag hejar på dig, du kan klara det. Jag lyckades en period, men har nu fallit hårt igen.

2011-11-08 @ 06:28:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0