En mammas kärlek

Alltså vem hade kunnat tro att man kunde bli så himla förälskad i en liten bebis, som dessutom bara är ens egen?! Varje dag som går blir det bara underbare och underbare att vara tillsammans med Harry. Han är så snäll, så rolig, så härlig och så glad och min kärlek växer för honom för varje sekund som går, om det nu går att älska någon ännu mer än så här. Jag längtar efter honom varje gång jag åker någonstans och jag bara älskar att spendera varje vaken minut med att studera honom och se honom lära sig nya saker, se honom äta och leka och det mest underbara av allt är när han ger mig en puss eller försöker gosa med mig på sitt lilla bebis-sätt. Han är så rolig och pratar högt, skrattar och visar känslor. Hans favorit-utryck är att forma munnen till ett o med ett litet busig leende och ropa högt 'öööööööhhhhhhhh'. ♥ Det finns inget härligare och jag är världens stoltaste mamma. Nu förstår jag det där med en moders kärlek som övervinner allt och hur man helt enkelt lägger om sitt liv så att barnet går först och ens egna behov inte är så viktiga längre. Allt jag vill är att Harry ska vara lycklig och ha det bra!
.
Mitt lilla busfrö. Mamma älskar dig mer än allt!


Kommentarer
Moster

Mosters lilla hjärta ♥

2011-10-26 @ 11:19:41
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0